4crazygirls

Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Ute i skärgården

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 16 juli 2013 14:07

Hej!
Nu sitter jag på ett litet skär ute i Norrköpings skärgård. Det är varmt och soligt. Jag sitter bara och njuter. Jag har doppat mig. Det var fiskt. Inte så varmt. Det var typ 18 grader. Vi ska snart tillbaka till min farmor och farfars sommarställe. Idag ska vi äta min farmors hemlagade köttbullar :). De är jättegoda!!
/Elin

 
 
Samira

Samira

16 juli 2013 15:25

Hej, fin blogg kolla gärna in min!❤

http://we-break-it.bloggplatsen.se

Ronja, Elsa, Wilma, Elin

23 juli 2013 00:26

Hej! Tack, din med! /Ronja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 21 september 2013 00:09


 

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 6 september 2013 23:40

Hej! Nu är skolan igång på riktigt. Den har hållt på i nu tre veckor. Tyvär har läxorna också kommit igång. Vi har så många läxor nu i början. Fast nu är det inte läxor av typen lös fem sidor. Utan nu är det du måste vara klar med den här inlmningen...

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 29 augusti 2013 22:34

Hej!! Idag kollade jag och Ronja på Bio. Vi kollade på en av de bästa filmerna jag har sätt, THIS IS US. Som handlar in One Direction. Deras liv, konserter, m.m. De visade sig vara roliga killar fulla av energi och visade värkligen att de gillar sin...

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 20 augusti 2013 19:23

Hej! Nu har skolan börjat igen. Vilket har både posestivs och negativa sidor? Tyvär är det fler negativa än posestiva. Men sånt är livet. Men som sagt nu är skolan igång. Den började igår med en softdag. Då gick vi bara 1h. Idag gick vi från 09.20 -...

Av Ronja, Elsa, Wilma, Elin - 12 augusti 2013 22:01

Nä nu är jag helt ute och cyklar! hur kunde jag glömma det :D Jo som rubriken lyder så har jag varit i/på Island. Jag var där med familjen och mina kära kusiner och deras föräldrar så klart i 8 dar. Vi körde väl nån slags bilsemester. Vi åkte iallafa...

Sök i bloggen

Om bloggen

 

Vi är fyra tjejer som bloggar här. Våra namn är Wilma, Ronja, Elsa och Elin. Vi kommer att blogga om lite allt möjligt, b.la. vår vardag, foto, resor, mode och mycket annat. Hoppas att du gillar bloggen och att du kommer fortsätta att läsa den!! 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är det flest killar eller tjejer som läser bloggen?
 Jag är kille!
 Jag är tjej!

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards